ارزش‌های انسانی و اسلامی با حضور خبرنگاران در غربت نمی ماند
کد خبر: 3629182
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

ارزش‌های انسانی و اسلامی با حضور خبرنگاران در غربت نمی ماند

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ارزش‌های انسانی و اسلامی نباید با حضور خبرنگاران در جامعه در غربت بماند، گفت: نباید تفاوت نسل‌ها به تناقض ارزش‌ها و تقابل آن‌ها با نسل دیروز بینجامد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: حکایت بعضی از خوبی‌ها متفاوت است، مجاهدت و شهادت در راه خدا نیکوتر از هر خوبی است.

وی با اشاره به مزیت های شغل شریف خبرنگاری، افزود: خبرنگاران به‌واسطه جاودانگی مجاهدان و شهیدان می توانند حضور جاودانه در فرهنگ دفاع مقدس داشته باشند.

جلایی با بیان اینکه اگر خبرنگاران بتوانند در تبلیغ و ترویج رسالت الهی گام بردارند مصداق مجاهدان در راه خدا هستند، ادامه داد: شجاعت در کنار صلابت، صداقت و صراحت لازمه کار خبرنگاران است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه خبرنگاران نباید در پرسشگری و مطالبه گری حق به لکنت بیفتند، یادآور شد: پیروی از حق و روشنگری، از شئونات مجاهدان فی سبیل الله است.

وی با بیان اینکه اگر خبرنگاران به‌حق گویی عمل نکنند، باطل و گردن کشان حاکم شده و  حق به حاشیه رانده می‌شود تصریح کرد: اگرچه هیچ‌گاه حق محو نمی‌شود اما به‌هرحال به حاشیه رانده‌شده و با رانده شدن آن تاریخ تاوان سختی را دیده و خواهد دید.

جلایی با بیان اینکه ارزش‌های انسانی و اسلامی نباید با حضور خبرنگاران در جامعه در غربت بماند، تاکید کرد: نباید تفاوت نسل‌ها به تناقض ارزش‌ها و تقابل آن‌ها با نسل دیروز بینجامد لذا خبرنگاران می ‌توانند حلقه اتصال نسل ‌ها برای ادامه موفقیت‌ ها از دیروز تا امروز و فردا باشند.

captcha